نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
کوتاه از نقل و انتقالات یـوونتوس

کوتاه از نقل و انتقالات یـوونتوس

برخی از گزارشات نشان می دهد ، نانی ، بازیکن مصدوم منچستر یونایتد ، در برخی از گزارشات نشان می دهد ، نانی ، بازیکن مصدوم منچستر یونایتد ، ماه قبل در یک قدمی پیوستن به یوونتوس بود اما ادامه مصدومیت او یوونتوس را از این انتقال منصرف کرد.

با این حال بسیاری از رسانه های انگلیسی بر این باورند که باشگاه یوونتوس برای انتقال این وینگر پرتغالی در تابستان پیش رو با شیاطین سرخ به توافق رسیده و تنها منتظر گذر زمان است.

گفته می شود مصدومیت ادامه دار نانی و عدم انجام این انتقال ، نانی را در شرایط بد روحی قرار داده است.

یوونتوس برای جذب چرچی ، وینگر تورینو ، باید با میلان رقابت کند.

بازیکن سابق فیورنتینا که در این فصل به یکی از ارکان اساسی تیم همشهری تبدیل شده است به احتمال زیاد در تابستان پیش رو از این تیم جدا خواهد شد.

شانس یوونتوس برای جذب او بیشتر به نظر می رسد چرا که توانایی آنها برای پرداخت بیست میلیون یوروی درخواستی تورینو ، از تیم میلانی بیشتر خواهد بود.

آنتونیو کنته به شدت خواهان جذب کوادرادو ، مهاجم باشگاه فیورنتینا است و به همین دلیل جوزپه ماروتا در تابستان برای جذب او وارد عمل خواهد شد.

این بازیکن کلمبیایی تحت مالکیت مشترک فورنتینا و اودینزه قرار دارد و با توجه به روابط تیره باشگاه یوونتوس با فیورنتینا ، به نظر می رسد ماروتا برای جذب او با باشگاه اودینزه مذاکره خواهد کرد.

بریشا ، بازیکن 17 ساله رم ، که به تازگی از باشگاهی سوئیسی به این تیم ملحق شده است در مصاحبه ای اعلام کرد برای پیوستن به رم پیشنهاد باشگاه های زیادی مانند کیه وو ، آتالانتا و یوونتوس را رَد کرده است .

" تیم ترجمه انجمن یوونتوس "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: